تبلیغات
شهرستان رابر RABOUR - راه کرمان- رابر در بودجه 89
 
شهرستان رابر RABOUR
به هرکجا روم ، به هرجا رسم ، اصلم را فراموش نخواهم کرد
درباره وبلاگ


با سلام خدمت تمام همشهریان عزیزم که در حال حاضر در این خطه زندگی می کنند و یا مثل بنده مجبور به ترک این دیار شده اند.من به عنوان یک رابری و علاقه ام به این منطقه همیشه در سایتهای مختلف به دنبال اطلاعات مفیدی در مورد رابر بودم که متاسفانه عمدتا مطلب جامعی یافت نمی کردم از اینرو تصمیم گرفتم با راه اندازی این وبلاگ شهرستان نوپایمان را حداقل در فضای مجازی به دیگران معرفی کنم .تا همه دلسوزان این منطقه به این فکر کنند که آیا شهرمان با این همه پتانسیل در جایگاهی درخور قرار دارد؟؟ به هر روی در حد توانم مطالبی را پیرامون تاریخ ،جغرافیا،مفاخر،شهدای گرانقدر،عکسهایی از مناطق طبیعی ،آدرس و شماره تلفنهای ضروری شهرستان جمع آوری کردم . امیدوارم با ارسال نظرات ،انتقادات و پیشنهادات خود این حقیر را یاری رسانید با آرزوی بهترین ها برای تمام دوستداران رابر

مدیر وبلاگ : محمد پورعسکری
مطالب اخیر
نویسندگان
نظرسنجی
مهمترین علت عدم پیشرفت شهرستان رابر ؟







پنجشنبه 20 اسفند 1388 :: نویسنده : محمد پورعسکری

نماینده بافت و رابر در مجلس گفت: موافقت ضمنی راه‌آهن كرمان، بافت به بندرعباس و بافت به سیرجان اخذ شده است و پیگیری‌های دیگر را دنبال می‌كنیم.

محمد تقی بختیاری اظهار داشت: با توجه به اینكه شهرستان‌های بافت و رابر در یك محدوده‌‌ای واقع شده‌اند كه در حلقه ارتباطی شمال به جنوب استان قرار نگرفته‌ و مقداری از توسعه و پیشرفت باز مانده‌اند

وی افزود: با توجه به كریدورهای كرمان ـ سیرجان به بندرعباس و كرمان ـ جیرفت به بندرعباس شهرستان‌های بافت و رابر از حلقه راه‌های ارتباطی اصلی خارج شده‌اند كه بر این اساس در بحث راه‌‌های مواصلاتی باید كار كنیم و با توجه به اینكه من در اداره كل راه و ترابری مشغول بوده‌ام، به این موضوع اشراف دارم.

وی تصریح كرد: در بحث بودجه سال 1389 با پیگیری‌های انجام شده راه ارتباطی مستقیم كرمان به رابر، محور اصلی بافت به خبر و وكیل‌آباد، احداث راه‌آهن كرمان ـ بافت به بندرعباس، احداث راه‌آهن بافت به سیرجان كه قبلا در كمیسیون‌های مربوطه مطرح و پذیرفته شده‌اند كه امیدواریم با تامین بودجه كار آنها آغاز شود.

نماینده بافت و رابر در مجلس خاطرنشان كرد: در حال حاضر باند دوم راه كرمان به بافت در قطعه‌های مختلف در حال انجام است و همچنین راه ارتباطی بافت به حاجی‌آباد در هرمزگان در پیوست قانون قرار گرفته است و همچنین باند دوم راه‌های بافت به جیرفت و بافت به سیرجان نیز در پیوست قانون قرار گرفته‌اند.

بختیاری تصریح كرد: مطالعه راه‌آهن نیز انجام شده تا برای توسعه شهرستان‌های بافت و رابر بیرون آمدن از انزوا كمك شایانی به منطقه كند كه با توجه به بیش از یك میلیون تن محصولات زراعی و باغی تاثیر مثبت دارد و سبب رونق بیشتر كار و زندگی در منطقه می‌شود

. نماینده بافت و رابر در مجلس اضافه كرد: برای راه‌های روستایی نیز با تفاهمنامه‌های خوبی كه با وزارت راه و ترابری داشته‌ایم، باید حدود 120 كیلومتر راه آسفالت روستایی در سال 1389 ساخته شود كه امیدواریم در بافت و رابر نیز پیگیری‌های لازم برای راه‌های روستایی به عمل آید

. بختیاری ادامه داد: البته من در مجلس هشتم پیگیر این مسائل هستم و از آنجا كه فرصت به مردم را بالاترین عبادت‌ها می‌دانیم، تمام سعی و تلاش خود را به كار می‌بندیم تا بتوانیم شهرستان‌های بافت و رابر را هر چه بیشتر در راه توسعه و آبادانی با شتاب بهتر پیش ببریم.

 





نوع مطلب :
برچسب ها :


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

View Larger Map